DANCE

Mina nya pjucks, toknöjd!
Här har det varit tyst några dagar blir så när man är hemmafru jobbar och står i..
I måndags kom dock Viktor och Mattis och fixade tacos åt oss jätte uppskattat och gott, hade en trevlig kväll. 
Igår var det stressigt slutade halv fyra, vad bara att slänga sig hem ner till ica hämta paket, slänga i sig mat skynda in till jobbet för att knega några timmar. Somnade skönt sen kan jag säga. 
 
Idag hade vi friluftsdag för Dammlöt jag och Mathilda höll i dansdelen, var riktigt jobbigt men ändå kul! De var jätteduktiga så det blev roligt att lära ut och lära sig nya saker själv också. Men man blev helt seg i bollen efter en heldag med ungar som pratar konstant. Åkte förbi en sväng till Max med grabbarna på hemvägen. 
Nu tänkte jag ta och plugga religion för att bocka av den samt städa huset, det glammiga hemmafru-livet! 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0