KRÄFTIS

 
Jobbade 11-16 igår innan jag spände fast min bag in box på pakethållaren och rullade ut på landet, årets kräftskiva stod på schemat! Hade svinkul som vanligt, idag dock var det inte lika kul. Jag brukar aldrig bli bakis, klart man är allmänt seg osv men inget farligt. MEN IDAG herregud säger jag bara, låg 2 timmar på badrumsgolvet och bara skakade osv. innan jag försökte överleva resten av dagen HEMSKT hur orkar ni som blir så varje gång? Medalj till er. Belönade mig själv med Max och pizza för att jag överlevde..
 
Imorgon dock, börjat allvaret igen. Inviger även morgonen med ett tandläkarbesök så känns ju sådär..Helt sinnes att jag börjar mitt sista skolår föressten. Allt blir på så jävla mycket allvar helt plötsligt. Vill gå i skolan föralltid, rädd för framtiden. Alla säger att livet börjar när man slutar skolan, jag tycker det känns som det slutar haha..Vi får se just nu är jag bara taggad på att leverera ett grymt studentår. Lets do this. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0