2013

Firade in det nya året med tjejerna- besökte London med kärleken- Hämtade hem min lilla kisse- hemmafester
Fyllde 18- gick ut på krogen- fick överraskning- umgicks med vänner- tog många fikastunder på stan. 
TOG KÖRKORT- Besökte summerburst- slutade skolan- började bära sommarkläder-körde mycket mycket bil
 
Jobbade röven av mig- besökte grönalund- hemmafester/krogen- MAGALUF med tjejerna- grym sommar
Kom hem- hade balkongfylla- fortsatte jobba och njuta av sista sommarvärmen- GICK PÅ AXWELL! Blev brunett- Firade flera artonårsdagar- firade två hela år med kärleken- gick på fotopromenader.
Studentåret drog igång på riktigt- studenfester hit&dit- Blev ensam 12 november igen- glatt&ledsamt blandades
Firade jul utan honom- hade den årliga dodgebollturneringen
och ikväll firar jag in 2014 med tjejerna igen på en efterlängtad hemmafest. Året då det är vår tur att ta studenten och hela livet kommer förändras.Nu är jag redo för förändringar, 2014 nu kör vi 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0