LÖRDAG

 
Hade inga planer på utgång igår men grabbarna övertalade både mig och Elin, så vi drog på förfest hos Mattis innan vi vandrade mot O'learys. Hade en toppenkväll, kändes lite segt när vi först kom fram men jag och Anton drog till baren och när syster dök upp intogs även några shottar, så blev en riktigt rolig kväll. Träffade även massa saknade och avslutade på alibaba med Niklas och Max, som sagt spontanare blir alltid bäst! Kom hem runt 4 och däckade direkt, vaknade åtta imorse men lyckades somna om till ett. Har sedan dess varit en mumie som legat och degat mesta dels, och kvällen fortsätter i samma anda. Skulle till Katrineholm i egentligen men plånboken och kroppen säger ifrån men viljan säger ja. 
Men det är bra att jag får lite pengar sparade många bäckar små tills man ska resa efter studenten helt enkelt!
Nu ska jag ha "ta hand om mig själv"-kväll. Aldrig haft nån genomgående sådan så vi får prova. 
Nu ropar duschen mitt namn. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0