PHOTO

 
De senaste dagarna har bestått av bakning med grabbarna, Idol med tjejerna och Saco-mässan. Är sååå splittrad om vad jag vill göra i framtiden, får även mer panik när man ser vilka kurser&betyg som krävs för de olika utbildningarna...Kommer bli uteliggare till slut, det känns även så läskigt för det är liksom NU man ska bestämma sig slutar ju skolan om ett halvår!? Panik. 
Igår började jag i alla fall dagen på Boda Borg för att fira Marias 40-årsdag. Jag. Pontus och Emma kämpade på och klarade 16 banor så det är vi nöjda med! På kvällen fortsatte det med middag&partaj hemma hos dem. 
Idag ska jag kolla julkalendern och plugga, vid tre ska jag iväg och fota 4 syskon med alla barnen. Efter det blir det bara hem och dega. Älskar att alla ljusstakar och stjärnor är uppe blir så mycket finare i mörkret, nu väntas bara snön 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0