SÖNDAG

 
Inhandlade detta på stan häromdagen. Det är en ny sminkkollektion från apoteket faktiskt. Ville testa eftersom min hy är känslig mot allt. så gick in och pillade lite på borsten och huvaligen det är som att dra en bit av himlen mot sitt ansikte haha! Köpte ett paket som var på halva priset efter jul, jättenöjd! 
 
Idag var jag återigen på stan med Ellen och panikletade saker till nyår, är klar nu i alla fall det får bli som det blir. Inhandlade även två mascaror och ögonskuggor för 30:- (rea <33) Nu tänkte jag ta och fixa naglarna också så man även har det gjort, ikväll blir det förmodligen en bio. Har förresten beställt min studentklänning nu!! Hoppas bara den sitter bra på osv. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0