CELEBRATE

 
Såg lyckliga studenter hela dagen igår och besökte två mottagningar det är så satans fint det där med studenten all lycka och glädje överallt. SÅ FINT. Åkte vidare till stan för lite förfest och invigde sedan lotsen. Kändes lite fel när det nästan endast bestod av studenter men hade riktigt kul ändå! 
Avslutade kvällen med standard på ali baba, bästaaa. Idag vaknade jag inte förrän ett! länge för att vara mig. 
Runt fem tiden åkte jag över till mannen och hade tacomys med släkten för att fira oss sommarlovstagare. 
 
Nu har jag intagit sängen för att sova i tid har ett långpass imorgon på jobbet, och vi är inne på de tråkiga natt jobben i skiftet nu också så får sova ensam.. Nu ska jag rosta mackor, mysa med kissen och glo serier. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0