DAY OFF

 
Sliten tjej som skriver just nu, har jobbat hela veckan (I det fina vädret..) och imorgon är min enda lediga dag (i regnet..) I alla fall Igår efter jobbet flängde jag runt och hämtade saker överallt eftersom vi gick på bakluckeloppis idag! Efter allt farande köpte jag och elin glass och åkte in till vallarna och spelade kubb med fina människor. Idag körde vi då på loppisen och gick jätte bra! Bättre att tjäna in lite extra pengar på skräp som bara ligger hemma istället för att slänga det! 
Som sagt imorgon är jag ledig då ska jag först och främst sooooova sen blir det lite kusinhäng osv. Nu ska jag försöka äta. Hatar min mun den är överkänslig och råkade bita mig i kinden häromdagen så nu har jag världens största sår i kinden plus att den är helt svullen gör sviiin ont hela tiden, får väl mixa maten eller så. Nåt funkar ju. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0