BOWLING

 
Fredagen bjöd som sagt på utgång, förade hemma hos Idun med fina människor jag var dock nykter och chaufför under kvällen, vandrade sedan vidare mot Yolo. Hade en bra kväll tills några killar började bråka och han skulle kasta sin öl på honom men missade och träffade en annan, mig :))) 
Blev helt dyngsur och det känns värre när man är nykter. Anywho avslutade kvällen på donken och landade hemma i sängen vid halv fyra. Blev även stoppad av polisen för första gången, inte så nervös!! Men klarade blåsningen galant. 
Igår åkte jag och Joakim på skräckbio, ganska dumt med tanke på att båda är livrädda för sådant, satt ihopkurade och höll för ögonen halva filmen. Såg skapligt dumma ut haha..
Nu är jag nyss hemkommen från nyköping då ska svida om och sedan åka in och bowla! Ska bli jätte kul inte gjort det på flera år! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0