STUDENTFEST

 
Skapade precis ett album som heter "studentåret" så sjukt! Igår var det dags för första studentfesten, temat var halloween så jag och Elin var ängel och djävul fast "mördade". Samlades längst upp i rosvalla tornet för att föra med klassen, alla var jättebra utklädda och hade det svinkul. Runt 23 börjde vi vandra mot Yolo väl inne dansade jag röven av mig, shottade, sjöng och skrattade, riktigt bra utgång och bra stämning på alla studenter! 
Jag, Lucas, Elin och Mattis landade i Mattis lägenhet bortåt 03 och somnade runt 04. 

Segt att gå upp imorse fick inte med oss killarna, väl i skolan började jag må pyttelite illa, och direkt stressar jag upp mig som vanligt, blev tusen gånger värre eftersom jag har fobi för att spy, det är massa människor och långt till toaletterna, så efter en lektion gav jag upp och mamma kom och hämtade mig. Ligger nerbäddad nu men mår fortfarande inte bra, börjar bli för gammal för sånt här. Min mattelärare hälsade att jag var en tunnis haha..AJA bottom line grym kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0