TISDAG

 
 
 
 
Hade möte med våran rådgivare från UF idag, var riktigt kul och intressant fick massor av tips och så till mässan och allt annat så det kändes bra! Nu har jag suttit och knåpat ihop filosofi uppgiften blir bara mer&mer snurrig när jag försöker förstå mig på allt det där! Men men lägger det åt sidan och slänger mig i bilen till till Elin  för att se henne förvandla håret sedan ska vi och tapetsera våran monter inför mässan. Sitter förvövrigt och lyssnar på julmusik, längtar efter snön nu då blir det kallt&mysigt just nu är det bara kallt&tråkigt.
Joakim har bara varit borta 2 veckor (!!) idag, vilket innebär att det är ca 10 tills han kommer hem..Tacksam att jag har så mycket att se fram emot innan så som studenfest, dodgeboll, julafton, nyår och Londoooon. PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0