1 WEEk

 
HÄR mina damer&herrar var det tomt. Känns som om hela lovet har gått och jag som skulle hinna med så mycket vettigt detta lov, som massa träning och plugg. Har det blivit så? neeej. 
Har istället spenderat dagarna på t ex boda borg, hjälpt syster med sista flytten, lunchat på stan med ellen och även inhandlat till studenfesten och varit på fotografering. Och idag vaknade jag upp och såg inte halva mobilen när jag försökte läsa, migränanfall stod på schemat så det var bara att stappla hem och bädda ner sig igen..! Men det blev bättre mot kvällen och hockey med tjejerna stod på schemat som även avslutades med massa prat på Max. Imorgon däremot är det träning för fulla muggar (och kaaanske plugg) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0