HÖST

 
Idag mina vänner har humöret legat på botten. Har återigen fått en infektion i munnen, vet inte om den kommer i samband med att visdomständerna börjar spöka. I alla fall detta resulterar i ett stort öppet sår i kinden som gör ont när jag äter, pratar, ler, andas osv. Plus så blir jag helt svullen i kinden, och i samband med det och pms och kapitel 4 i matte så var tårarna inte långt borta, aggressionsproblem deluxe. Så idag sket jag i allt, tog även en vilodag från träningen förutom en litwn pw. 
SÅ skönt föresten att vara igång på riktigt med träningen nu har aldrig gillat att träna eftersom jag inte kan något, men Joakim visar allt hur jag ska träna, vad man ska träna, vad jag ska äta osv. allt allt, jag kan själv inget alls om sådant. Blir ännu bättre när han påbörjar sin PT-utbildning då får jag bli ännu mera testkanin.  
Men idag..idag bäddar jag ner mig och hoppas på en bättre morgondag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0