PREPARING

åh saknart.
 
Plugget igår resulterade i att jag blivit av med både svenskan, religionen och alldeles strax psykologin! Så skönt så man kan slappna av lite mer när lovet välkomnas på fredag, välbehövligt är det kan jag lova. 
Nu ska jag ner och träna och snart släpps teeeeemat till studentfesten, är övertaggad hoppas alla andra studenter också är det!
 
Idag är det även den vemodiga oktober månaden. Då Joakims och min månadsdag faller på samma datum som farmors bortgång, det är redan 6 år sedan cancern tog hennes liv, och jag tänker alltid på henne när jag bidrar till cancer forskningen i denna rosa-månad, Även pappas ord "Sorgen kan man hantera, det är saknaden som tar kål på en" Vila i frid Farmor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0