SÖNDAG

I fredags efter skolan åkte jag hem till Sandra och hjälpte henne att packa det sista i lägenheten, på kvällen blev det idolmys hos Carlsson med Linnsan också. Blev tidig hemgång eftersom jag började jobba klockan tolv i lördags, var mycket folk så var rätt trött när jag landade hemma klockan sex. Men var bara att svida om och åka vidare till utflyttningsfest hos fjutteman. 
 
Trängde ihop oss ca 25 pers i lägenheten, och korkade upp. Hade svinkul verkligen. Adam hittade ett paket med toalettpapper så hela lägenheter blev mumifierad, dörrar krokades av och mina strumpor var kolsvarta efter ha sprungit runt på golven, det spårade lite till sist men alla fortsatte in till krogen var faktiskt riktigt kul, dock var det proppat med folk men det roliga var att man kände så pass många då. Landade hemma bortåt fyra. Idag har vi fyra legat med baksjuka legat och degat hela dagen förutom en tur till tempo för att handla mat, lagade tacogratäng åt oss alla, sedan åkte vi till lägenheten för att städa blev några cider och 234 kronor rikare pga panten. Nu äre solsidan sen soooova. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0