MÅNDAG

 
Igår styrdes bilen mot Linköping för att besöka Ikea med mor och far, inhandlade ett nytt duntäcke och påslakan + två jätte fina tröjor! Åt såklart köttbullar på Ikea också, godaste som finns. 
Idag plockade jag med alla böcker hem för att ta en riktigt pluggdag. Men nej...Måste verkligen skärpa mig tar inte tag i någonting så himla himla skoltrött. Har ingen motivation överhuvudtaget. Skulle behöva en personlig pluggcoach som alltid fanns där och pushade mig så man kom någonvart och fick det roligt. Det vore något. 
Men nu ska jag försöka läsa igenom lite ledarskap innan ensam mamma söker. 

Kommentarer
Postat av: Håkan

Fan vilken schysst klocka!!

2013-09-23 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0