PODCAST

 
Och så avverkade man sitt sista skolfoto idag i livet. (om man bortser från studentfoton) och jag fick för första gången i mitt liv sitta, coolt osv. Har sedan jag kommit hem försökt plugga men går alltid lite halvdant med mig. Har istället fastnat vid podcasts igen som jag gjort mer och mer på senare tid. Var tvungen att lyssna på Kristian Gidlunds podcast från i somras som våran lärare tipsade om. Han berättar om sin cancer och hur han möter livet trots att han vet att han kommer dö. Den var hemsk men såå fin att lyssna på. Tipsar starkt! 
Snart styrs bilen till Sandra för att kolla idol med favoriter, imorgon ska jag agera lyckomaskot och sedan testa studentmössor. ÄNTLIGEN börjar något hända som representerar studenten, JIPPI. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0