19 år

Nitton år nu tjoho. Haft en toppendag!! Började med pussar från pojkvännen och presentöppning for sedan vidare till mormor och morfar för fika och firande, snabbt därifrån till stan för en fika med tjejerna och lite snack inför kryssningen. Köpte även ett linne och ett par byxor för födelsedagspengar jag fick i lördags. 
Hem igen för att käka mat och sedan bort till svärmor för att fira oss och fika (igen) Där någonstans pallade min mage inte trycket av allt fika haha och fick världens magsmärtor och fick spendera resterande tid på toaletten var inte sådär jättekul och inte innan kryssning heller....Får hoppas att det återigen var tillfälligt och att jag får äta bättre imorgon! 
Kvällen avslutades hos Elin där jag fick ett par Palladium (!!) dock ändrar mina fötter storlek verkar det som och de var tyvärr för små men ska byta dem så fort som. 
 
Summan av kardemumman har haft en toppen dag med fint väder och allt förutom lilla magen som skulle krångla. TACK familj och vänner för alla fina presenter och gratulationer. Nu är det dags att ladda batterier imorgon är det studentkryss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0