KRYSSNING

 
Herregud vart ska jag ens börja!? Haft det sjukaste, roligaste, fetaste 24 timmarna någonsin!! 
Kom på båten och drog direkt till buffén med Elin, Mathilda och grabbarna, vi tog vara på den fria alkoholen till maten så att de till sist fick slänga ut oss för att de skulle stänga haha. Drog vidare till tax freen och sedan till hytten för att fixa oss där alla människor började rulla in och kvällen tog fart. Kom i säng sju på morgonen dagen efter hade så jävla kul kvällen rakt igenom! Den tog liksom aldrig slut (på ett positivt sätt) 
Vaknade bakis as hell och intog tacobuffé med tjejerna resten av dagen bestod av att överleva in till land. Försår inte dom som orkade dricka igen. 
Anywho ni som ska ta studenten och tvekar på kryssen: ÅÅÅKKKK det bästa ni kommer göra under studentåret!
 
Idag åkte jag och Elin till Norrköping för att byta skorna väl där kände jag hur jäkla dåligt jag fortfarande mådde så var bara att slänga sig hem och försöka sova innan jag jobbade ett femtimmarspass som bestod av kö till dörren konstant men det gick ändå bra. Nu ska jag sooooovaaaaaaaaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0