LEO

Ja vet, shame on me för uppdateringen. Men har tänkt tusen gånger att jag ska blogga men det har aldrig blivit av. Men nu kommer det bli bättre på den fronten.
I fredags åkte jag och Elin på roadtrip till Stockholm närmare bestämt skärholmen för att besöka bubblerooms nyöppnade butik. Den rekommenderas staaarkt, drog på oss 10 studentklänningar var och testade dock så var ingen 100% men då är det skönt att veta det så man slipper sitta på deras hemsida och grubbla! 
Igår jobbade jag 11-16 och det var kö till dörren från start till slut men det gick bra. Åkte hem snabbt och möttes av släkten som skulle fira mig och syster innan vi åkte in till Johan för att fira hans födelsedag som går av stapeln idag (Grattis igen!!) Hade en riktigt bra kväll, även och jag och Lucas fick en tårta av hans föräldrar, så söta. 
Idag krigade jag mig upp för att åka till Norrköping mådde helt okej tills jag höll på att svimma på en affär och slängde mig till ett fik för att trycka i mig socker. Mådde bajs ändå och kom hem sent så strök kvällens planer och kröp ner i sängen istället och tänker inte röra mig mer nu. Imorgon fyller jag år!! Grattis till mig själv, men nu: tillbaka till modern family!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0