LOVE

Veckan har bestått av att plugga och åka runt i bilen och lämna ut studentinbjudningar, känns så kul och nära nu! Lov nästa vecka och vips så är det valborg sen är det bara EN månad kvar åh herre. 
 
Idag lyckades jag försova mig andra gången denna vecka, drömde mardrömmar att jag Ellen och Elin bodde i ett spökhus en vecka, och det kom en mamma och en son till huset och sonen kunde se och prata med spökena och det hände massa skumma saker på nätterna och till sist så kom spökena och var skiläbbiga, nej usch skönt att vakna till sist! 
Skyndade iväg till skolan och skrev ett prov som gick bra till min förvåning. Nu sitter jag och Elin och betar av lite ledarskap tills klockan slår två för då bär det av till Nynäs för möte med balkommitén! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0