TEST

 
 I torsdags efter skolan åkte vi till stan för att kolla när Johan testade sin kostym och sen tog vi en fika. 
Åkte hem och storstädade huset i varenda vrå och samtidigt så passade vi Villiam, testa på singel-mamma-livet check! Belönade oss med kinamat på kvällen, men det skulle jag inte gjort vaknade med världens magknip och vi hade förberett värsta frullen för att mysa sista dagen som sambos men nee fick spendera hela morgongen och förmiddagen på toa...
Blev bättre sen som tur var blev orolig eftersom högskoleprovet var idag men det ordnade sig. Runt åtta åkte jag äntligen och hämtade hem älsklingen från tåget (<33333) Saknat ihjäl mig blev att bara vara, och kramas och pussas lite extra efter 2 veckor isär. 
Ställde klockan och krigade mig igenom högskoleprovet, när man läst ettans matte på två år så är högskoleprovets nivå på matte ingenting för mig fick chansa mig igenom alla matte delar och filosofera resten av tiden ut genom fönstret men men. 
Nu har jag precis släppt av älskling vid tåget igen (VILL INTE) men en vecka till sen är det över. 
Ikväll blire häng med gubbarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0