ALL OVER

 
 
Dessa goingar kommer alldeles snart att klickas hem! Har tröttnat på converse och fått en thing för sneakers så är på jakt efter massa fina till vår och sommar. 
Idag vaknade jag redan halv nio, jag och syster skjutsade in mormor till vårdcentralen och sedan blev det en sväng till stan och en fika på det. Vid ett drog jag in till nyköping återigen denna gång för en lunch på stan med tjejerna (coffe house varma kycklingmacka <3333) Landade hemma bortåt 4 då jag smet över till mannen för att hjälpa honom packa han åker torsdag morgon så imorgon ställs återigen klockan tidigt för hockey och en mega brunch med honom. ♡ 
Nu ligger jag nerbäddad och ska jag avnjuta gossip girl avsnitt som jag återigen börjat tittat på. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0