IPHONE

Var en jobbig dag igår...Min trogna tjänare har efter 4 och 1/2 år till slut gett upp. Hen orkade inte hålla ihop längre och skärmen lossnade, amen. Men som tur är så är Elin superduper göllig och lånar ut sin gamla Iphone till mig så länge innan jag löst min mobilframtid. Beställde dock simkortet till den idag eftersom mitt gamla inte ens gick att klippa för att få det att passa, så nu har jag officiellt lämnat min klubb VVI (våga vägra Iphone) och kliver in i dagens teknik. 
Hade en förjädra huvudvärk så åkte hem från sista lektionen men blir knappast bättre av att man måste sätta sig med GA, svenska och religion nu, buhu. Lyckligtvis har massa bra tv-program rullat in på agendan igen så efter plugg är det träning och tv tittande som gäller! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0