2014

Jag är så dålig med kameran så det enda jag dokumenterade från nyår 2013 var Elins fina dukning haha! 
Började i alla fall kvällen hos Elin med brudarna. åt jättegott och fick fina dikter upplästa om oss alla . Fortsatte sedan med singstar som spårade innan vi vandrade till Hugo med finsång till födelsedagsbarnet. Dansade röven av oss och sedan vid tolvslaget stod alla med tårar i ögonen för allt fint som varit och allt fint som kommer att komma. Satt dock en timma efteråt och slösade energi för saker som blir större i onödan, men blev räddad av Viktor och Mange och kvällen fortsatte lika bra som den börjat! Landade hemma i sängen runt 5 och var väldigt nöjd över kvällen. 
 
Idag har inte mycket åstadkommits varit helt snurrig och konstigt bakis, orkade mig hem till Carlsson där vi moffade pizza och slumrade till i sängen då&då. Vid sju begav vi oss till Ebba för bakishäng med resten och nu är jag äntligen hemma och ska sova som aldrig förr. Tack till alla som gjorde nyårsafton till en riktigt bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0