CELEBRATE

 
Inhandlade den perfekta beiga vårjackan idag på Åhlèns för 499:- nu längtar man ännu lite mera efter våren. 
Helgen har bestått av biomys och fotbollstittande, har även mörkat håret några toner, för att få ett löshår att passa eftersom jag är så jävla trött på mitt tunna. Det funkar helt okej i dagsljus men så fort det blir lampljus så passar inte färgen?? Känns som om det borde vara tvärtom. 
 
Idag ska vi fira Joakim som bli hela 21 år på tisdag, både han och jag är så ivriga så han öppnade mina presenter imorse också hihi. Ska försöka få bild på det så ni kan få se vad han fick. 
Nu ska jag svida om och sedan glida över till mannen för fika och firande med släkten. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0