HOCKEY&PRAT

 
 
 
 
Igår var det hockey på schemat efter jobbet, Ebba och Elin blev sällskapet till matchen, hur matchen var/slutade är en annan historia..Jävligt bra med silver dock!  Åkte i alla fall hem till Viktor och landade hemma runt 3 inatt. 
Idag skulle jag och syster ta vara på solen som visade sig för första gången på flera veckor med en promenad, men nää tog 5 minuter innan den försvann och vi frös ihjäl åkte istället och hälsade på lilla nyfödd Miliam, herrejesus vad bebisar är söta/fina/vackra/underbara. 
 
Nu ligger jag med huvudvärk igen, ovanligt va!?!?! Får ren damp på det. kan liksom inte göra någe annat än att bädda ner sig och hoppas på att det ska gå över. Skulle vilja ta alla smärta till armen istället sen hugga av den så man slipper vara så jävla handikappad i hela kroppen..Måste även byta p-piller för mina har slutat tillverkas och när man byter får man biverkningar så som..HUVUDVÄRK yey precis vad jag behöver!!
Nä usch är bara arg och tjurig nuförtiden vill att min kärlek ska komma hem är desperat efter en famn att krypa ner i. snartsnartsnartsnartsnart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0