LONDON

SÅDÄR back on track efter 3 amazing dagar i London. Gick upp 4 i torsdags morse för att börja resan. Landade i London runt nio och eftersom vi är familjen seg så gick vi vilse typ 45 minuter extra för att komma till hotellet, och det första man möts av är en trapp täckt med lakan, nerrivna tapeter och fem spanjoner som står i damm och renoverar hotellet..ahapp men rummet var i alla fall fint! 
Vi sprang direkt ner på stan och från och med fredag till måndag gick vi väl si sådär 56 tusen mil. HERRE mina fötter, men man vill se så mycket och hinna med allt och vi hann mer än vi trodde så det var kul hann även göra bort oss 1000 gånger och skratta ihjäl oss på köpet. Köpte massamassa fina saker orkar inte rabbla upp allt de kan dyka upp i inlägg här och där men favoriterna är lätt min Air force & balklänningen! 
 
Det bästa på resan var såklart på lördagen efter Madame Tussauds när vi gick till ett fik för lunch och från ingenstans så vandrar Joakim in genom dörren. Glodde på honon ca 10 sekunder innan jag kopplade att det faktiskt var han som klev in genom dörren och satte mackan i halsen. Så himla skönt att han är hemma och att han överraskade mig på ett så pass bra sätt! Mor & far visste inte heller något så de blev lika chockade var bara Sandra som var skurken i dramat. Anywho har haft toppen dagar med familjen och de sista dagarna även med kärleken. Trots med för lite sömn, att dela på en 70 säng var inte det bekvämaste. 
 
I måndags fem på morgonen kramade vi om syster som fortsätter sin resa ner till Thailand kommer sakna bruttan efter att ha haft henne hemma ett tag, men vi hade det jättebra i London och nu får även hon äntligen träffa sin man. 
Nä nu ska jag hoppa in i duschen efter lite plugg, sen ska jag pärla armband och kolla paradise hotell PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0