ONSDAG

Skor nike free run// NYA: träningsbrallor forever 21, världens skönaste och tjockare så jag slipper de gamla genomskingliga helvetet//
 
Var tillbaka på gymmet idag efter några månaders uppehåll. Önskar att jag kände den där viljan och suget efter att träna och äta bra hela tiden, men jag gör verkligen inte det. Träning känns som ett "måste" hela tiden för att alla andra gört och så vidare, men jag känner inte viljan. Jag måste hitta något som gör att jag tycker träningen är kul, för om jag ska tvinga mig själv till att träna stenhårt 3 gånger i veckan och äta nyttigt hit och dit så har jag gett upp om 2 veckor igen. 
Får börja lugnt och se vad som passar mig helt enkelt, för kroppen mår så pass mycket bättre av att röra på sig och det är de jag är ute efter! För just nu mår inte kroppen alls bra.
 
Nog om det! Nu har jag kollat PH och duschat. Har precis nu krypit ner i sängen med kvällsmat och ska slå på filmen "En oväntad vänskap" Har hört från många att den är bra så hoppas att den håller vad alla lovat. Blir att sova tidigt sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0