BAL

Igår firade vi Fredrik som blev 22 år, grattis igen! Åkte sedan hema och mättade magen med tacos innan jag och Elin anlände till Matilda vid sex på kvällen för att börja bordsplacera. Att placera över 400 människor där man inte ens vet vilka hälften är och sedan ändå försöka anpassa alla så bra som möjligt till de man har en liten hum om är inte lätt! När vi sedan äntligen började bli klara märkte vi att det såg konstigt ut med borden och insåg att vi hade gjort fel och fick börja om...Så SEX timmar senare var vi äntligen klara, men det blev många skratt på vägen. Sedan kommer såklart inte alla vara nöjda men det är smällar man får ta. De får helt enkelt vara glada att någon ens tog tag i att ordna balen eftersom ingen ville.  
NU ska jag pallra mig upp ur sängen och käka frukost innan jag styr bilen mot jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0