GIFTS

Slängde ihop ett collage med studentpresenter som kan jag kan tänka mig. Önskar mig egentligen bara pengar men det var tydligen aja-baja när det gällde studenten! Så flytta-hemifrån-grejer och lite smycken blev resultatet. Dock önskar jag mig pengar till en ny data eftersom jag snart måste lämna ifrån mig min pärla.....Vad gör man då liksom har bara denna!?
 
Idag åkte jag och Elin till stan för att inhandla lite studentgrejer slutade med att vi satt och pillade på studentlistan som ska klippas ihop till ett mixtape. Imorgon är det en lektion på schemat sedan ska jag hänga med kusinen innan vi åker hem till Toni för att kicka igång studentveckan med TOGA!!! åh det ska bli så fett. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta leta resa till mig och mannen, har hittat så många fina men är så svårt att bestämma sig! Hittade ett toppen hotell som var +16 års gräns på och allt var toppen tills vi såg att man var tvungen att ha långbyxor(??) i restaurangen. AJA letandet fortsätter nåt blir det. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0