MIDSOMMAR

 
 
Tog inte en enda bild ifrån kvällen så snodde denna av Josephine. Vi hade ett litet mysigt firande hemma hos Elin med fina människor. Hade sillunch med snapsvisor och nubbe, massa lekar, grillning, drinkar och dans i vardagsrummet. Trots att det var svinkallt så hade vi en toppenkväll som avslutades hemma hos Vilgot. 
Igår trodde jag att jag skulle dö mådde bra på förmiddagen sen somnade och när jag vaknade hade jag så ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och allting snurrade när jag gick och kände inte vissa kroppsdelar osv...INTE kul. 
Bättre idag men har fortfarande ont i huvudet konstant. Ikväll blir det varma mackor och mys med amerikanarna innan de åker hem igen. Och imorgon börjar jag mitt nya jobb tjohoo, ber till gudarna att mitt huvud ger sig nån gång snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0