ONSDAG

 
Hejsan, veckan har rullat på bra har dock dragit på mig tidernas förkylning med hosta och halsont. Så sitter mest i receptionen och snorar..Hon som ska lära upp mig är tyvärr sjuk men hänger på dem andra och det funkat helt okej. Liksom rena lyxen att ha en timmas lunch och inte stressa ihjäl sig jämt, lite kontraster. 
Igår hade vi Thaiträff och hittade skitbra datum måste bara förnya mitt pass eftersom det även måste hålla ett halvår efter man har kommit hem, så onödigt. Efter det drog vi på bio och såg "förr eller senare så exploderar jag" jättefin film men grät typ mer till reklamen för den än själva filmen nu när jag såg den. Men definitivt sevärd. 
Nu ska jag knarka hostmedicin och snyta näsborrarna av mig, bort med förkylningen!!
Även fått ännu mer problem med balgubben, haha blir galen varnar er 96or!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0