SKUM

Jag och gustav får stå för bilderna från igår. 
I lördags hängde jag med Ellen vi snackade student, framtid, fick finfina födelsedagspresenter i efterskott, och pratade USA eftersom hon snart åker, berättade att vi skulle få amerika-främmande den 16 och att hon måste träffa dem för att prata om just USA innan hon åker. 
Men när jag helt plötsligt går ut från toan och in på mitt rum så står amerikanarna där!!! De hade lurat mig att de skulle komma efter att allt studentfirande var över och dök upp nu, så kul!! 
 
I söndags var det flottrace på schemat så plockade upp amerikanarna och köpte ägg, de tyckte att det var en rolig men konstig tradition hehe. På kvällen blev det skumparty återigen med bästa klassen och sedan utgång, fyfan man var inte fräsch när man gick ut därifrån sen! Men satans så kul det var. Idag blev det bakishäng med Toni i solen efter att ha vandrat 45 mil barfota hem för att jag inte hade några skor haha...Avslutade kvällen med käk i hamnen. Nu ska jag sova imorgon blir det att besöka skolan för att tömma skåp sedan ner till volleyboll-turneringen och på kvällen Beach party, woop woop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0