STUDENT

 
Hejsan här har det ekat tomt men har haft fullt upp med att ta STUDENTEN!!! Hade verkligen världens bästa dag. Möttes av familj och vänner på utrspringet och skakade som tusan av adrenalin,lycka och lättnad. 
Vandrade vidare mot stadstrappan och lyckokramade alla vänner från andra skolor och sedan bar det av för kortegen så jäääkla kul det var. 
 
Mottagningen var också jättefin och fick så många fina presenter!! Bland annat en data som jag sitter och skriver på nu, fick massa flytta hemifrån grejer som gör att jag vill dra nu hehe ett stort tack till familjen som fixat allting också. På kvällen gjorde jag dock misstaget att ta klackar till krogen, herre min gud vad ont det gjorde, hur fan kan folk gå i klackar jämt!? 
Slutade med att Joakim bar mig överallt hehe. Igår var det balen men återkommer med ett inlägg om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0