BAKSLAG

Jaha nehe bakslag här dåå..Igår åkte jag och plockade upp Elin och for in till Nyköping mådde helt okej hade ingen feber men var fortfarande tung i huvudet av förkylningen. Vi plastade in hela Down East för att färgen inte skulle förstöra något, och sedan åkte vi till Idun. Kände hur jag började frysa igen satt med tröja och värmefilt men frös konstant, medan alla gick all in fick jag gå all hem redan vid nio hade rysningar så det gjorde ont i hela kroppen kom hem och tog tempen och japp...Ännu mer feber!! Åh.. Haha blir så jävla gnällig när jag är sjuk ja vet.. men det är såååå tråkigt att ligga hemma speciellt idag med det fina vädret ute! Men kan liksom inte göra något för febern hänger sig kvar. Så ligger här med min toarulle och hostmedicin och är handikappad. Aja nu ska jag verkligen försöka vila upp mig så jag inte går ut för tidigt denna gång. Hoppas ni mår bättre än jag PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0