BODABORG

Hejsan. Har absolut inga bilder att bidra med så ni för nöja er med en text. Gårdagen blev lång, slutade halv fyra åkte direkt till Boda Borg med Johanna för jobbmöte, käka deras tacobuffé och köra banorna till kvart i tio då det var prisutdelning. Och vårat lag vann tjohoo!! Så fick äntligen en tröja därifrån haha..Kom hem och slocknade fort. Idag hade vi kort skoldag och vid tolv hade vi möte med balkommittén, känns lite oklart med vissa grejer fortfarande men det får lösa sig. Har ätit och myst lite med mannen men nu är det dags att ta tag i den där jäkla religionen...Har diskussionen kvar men vet inte alls vart jag ska börja eller hur jag ska skriva, får verkligen hjärnsläpp när jag inte vet till 100%. Men hang in there det löser sig på något sätt. Återkommer när jag har bilder och något roligare än skolan att skriva om. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0