SÖNDAG

Mina fina rosor som pappa kom hem med igår för att jag varit sjuk och för att det var internationella kvinnodagen, han är fin han ♡ 
Idag så färgade Elin håret på mig sedan skulle vi ha en pluggdag men vi drog in till stan istället för att handla nödvändigheter sen tog vi första glassen för i år och begav oss till rosvalla för fotbollstittande med grabbarna innan vi drog hem och fixade naglarna. Så jävla mycket pill med sådant men det är värt det sen. Och även så himla skönt att vara ute utan att frysa!! Hoppas vädret håller i sig så är våren här snart. 
Imorgon är det äntligen skola, skönt efter att ha legat och degat i snart en vecka nu är jag back on track och imorgon kommer även Joakim hem och är hemma i hela 16 dagar LYX ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0