WORK

I fredags började sambolivet med en storhandling och sedan hem till morfar för att lämna blommor och gratta honom. 
På kvällen droppade alla in för lite grillning och let's dance. I lördag nalkades jobb i fyra timmar som tiger på Max men Josephine var en ängel och bytte sista timman med mig så jag fick ha ansiktsmålningen, efter att jag blivit trött på att svettas och höra jobbiga ungar som skrek "fula tigern, hallå bögtigern, fjolla ta mig då!" osv. Kids alltså.....Kvällen hade olika planer antingen utgång eller myskväll men blev visst inget av det. 
Och idag var det återigen jobb, jobb, jobb. Nu ska vi krypa ner och titta på film imorgon är det sovmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0