PLUGG

Har alltså dessa 13 saker som ska vara klara innan den 26 maj........Spelar ingen roll om det är "det sista man någonsin gör i skolan" Man är fan lika lat för det. Har dock börjat beta av en hel del så får isolera mig sista tiden tills allt är överstökat. Som tur är har jag en fri jobbhelg så det får bli en plugghelg istället. 
 
Anywho i helgen hade vi finalkväll som blev jättelyckad och mysig, på lördagen blev det ett jobbpass och på kvällen blev det myskväll med älsklingen, vi utmanade varandra i "smartare än en femteklassare" och jag tog hem en stark seger med 11-6. Söndagen bestod återigen av långpass men hade så jääkla ont i magen så fick gå hem två timmar tidigare.. 
Imorgon ska jag färga barret och på torsdag ska jag iväg på en spännande grej och kvällen blir det att testa frisyrer till balen, heja heja kämpa det sista nu! 
 
(GRATTIS ELLEN PELLEN PÅ DIN FÖDELSEDAG LOVE YOU ♡)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0