SICK

 
 
Fredagen bestod av att få spö av pojkvännen i bowling, det var helt ok när han ledde med 20 poäng men när skillnaden var över 100 ville jag bara ge upp..Men bjöd honom på middag ändå så snäll som man är (trots dålig förlorare as hell) Lördagen lapade jag sol hela dagen vilker resulterade i röda armar och röda kinder, har fortfarande kvar att jag blir jätteröd på kinder men inte under ögon, vilket ser ut som om jag pressat solarium i 40 år med förstora såna där ögonsaker..Kvällen bestod i alla fall av kubb på vallarna med tjejerna innan jag landade hemma hos mannen för Harry Potter film nr.2 som vi börjat följa slaviskt. 
 
Idag har jag pluggat heeela dagen dock gjorde vi ett roligt projekt på förmiddage som kommer visas imorgon. 
Nu ska jag se talang-finalen och duscha. Imorgon måste jag bege mig till veterinären med plutten på bilden..Han har betett sig konstigt och hållt sig undan annars är han alltid med och ska ligga i knät osv. Och häromdagen kissade han på golvet vilket aldrig hänt (och eftersom han är kastrerad så markerar han inte revir) Och nu går han runt och sätter sig i "kissposition" hela tiden och typ skriker av smärta och om man kommer för nära så fräser han och morrar för han har så ont resten av tiden ligger han bara utslagen. Antingen är det utinvägsinfektion eller fel på njurarna (snälla att det är urin <3333) Nojar så mycket över "bara" en katt förstå i framtiden med barn, haha. Nej nu ska jag skära upp vattenmelon och bänka röven i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0